zsibváros

zsibváros

2024. január 06. - Marton Réka Zsófia

Korányi és Fröhlich redőnycégért már fotóztam és osztottam meg itt a blogomon, de úgy gondoltam, ez is egy szép darab. Bükkzsércen láttam meg egy régi, mára üresen álló, talán valamikor üzletként működő ház lehúzott rolóján. Lencsevégre kaptam, hisz egyre ritkább az ilyen régi redőnycégér.

A Korányi és Fröhlich redőnygyár az 1900-as évek elején kezdte meg működését. Ez a táblájuk is jó eséllyel származhat mondjuk a két világháború közöttről...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsibvaros.blog.hu/api/trackback/id/tr9218296749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása